Reklamacje

 Jak reklamować towar:

    1. Należy wypełnić formularz reklamacyjny. Formularz jest dostępny TUTAJ.

    2. Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany udaj się do panelu: TWOJE KONTO - zakładka REKLAMACJA TOWARÓW i wypełnij formularz.

    3. Prosimy o wydrukowanie formularza, a następnie jego podpisanie.

    4. Następnie wysyłamy zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: reklamacje@multiglob.pl, zgłoszenie powinno zawierać:
      1. w tytule maila dopisek "REK WSZYSTKOTANIE", numer zamówienia, login lub nick z Allegro,
      2. załączony skan wypełnionego i podpisanego formularza reklamacyjnego oraz dowodu zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie złożenia zamówienia lub wpłaty),
      3. zdjęcia uszkodzeń lub wad towaru,
      4. kopie protokołu szkody - jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia produktu w trakcie transportu.

    5. Pracownik Działu Reklamacji po otrzymaniu zgłoszenia poinformuje Klienta o statusie reklamacji oraz o tym czy reklamowany towar musi zostać przesłany do siedziby firmy.

    6. Jeżeli towar będzie zwracany, prosimy o zapakowanie go wraz z podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu i odesłanie na adres:

Multiglob Sp. z o.o. (dopisek „REK WSZYSTKOTANIE”)
ul. Wejherowska 118
84-217 Szemud

Prosimy o zabezpieczenie towaru przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie.

Pytania dotyczące zwrotu prosimy kierować na adres e-mail: reklamacje@multiglob.pl lub numer telefonu +48 796 200 033 

Informacje dodatkowe:

    1. W celu przyśpieszenia procedury reklamacji należy składać oddzielny formularz na każdy reklamowany produkt.
    2. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
    3. Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera! Po ewentualnym stwierdzeniu uszkodzenia towaru, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (na specjalnie do tego przeznaczonych druczkach kurierskich) i poinformowanie obsługi sklepu o zaistniałej sytuacji.
    4. Reklamacji nie podlegają:
      1. uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.) powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w towarze,
      2. uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
      3. uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się towaru,
      4. uszkodzenie wynikłe z powodu używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
      5. zastrzeżenia w zakresie wygody towaru, chyba że wynikają z cech towaru, o których istnieniu sklep zapewniał,
      6. odbarwienia spowodowane z niewłaściwym użytkowaniem i konserwacją towaru.
    5. W przypadku uznania reklamacji - Odbiór od i dostawa do Klienta: koszty transportu pokrywa sklep.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel